Palmiarnia Wałbrzych / 2

czwartek, 26 maja 2016

Hej!
Tak jak mówiłam w poprzednim poście teraz czas na następną dawkę zdjęć. To co widzicie w jednym i drugim poście to niecała połowa z tego co udało mi się zrobić, jednak wybrałam jedne z lepszych. W Palmiarni w środku był również sklep z roślinkami i nawet kupiliśmy sobie małą drobnostkę na pamiątkę, ale o tym w innym poście. Była również kawiarni, do której weszliśmy, ale było tyle ludzi, że odechciało nam się tam siedzieć, ale też udało mi się zrobić kilka zdjęć, które będą gdzieś tam na dole. Ogólnie bardzo miło spędzony czas. Coś innego niż siedzienie w domu. Teraz wakacje i mam już kilka planów na takie jednodniowe wycieczki. Wszystko na pewno będę tutaj publikować, bo nie zamierzam zrezygnować z takich postów na blogu. Chciałam tylko dodać jeszcze, że żadne z tych zdjęć z Palmiarni w obu postach nie były obrabiane, tylko rozmiar oczywiście zmieniłam.

























W tym sklepie było mnósto kaktusów i innych różnych kwiatów i roślinek, można było też dostać różne doniczki i dodatki do kwiatków, ale z tego nie skorzystaliśmy.


































To tyle, mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają.

Miłego dnia!

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.