kolorowa mafia, minirelaks, antystresowa kolorowanka: miłość

28 lutego 2016


Cześć!
Dzisiaj bardzo spontanicznie wpadłam na pomysł, żeby napisać posta nieco innego niż wszystkie na moim blogu. Mianowicie jakiś czas temu zrobił się w internecie wielki szał na kolorowanki. Pamiętam, że jako dziecko moim ulubionym zajęciem było malowanie. Z biegiem czasu z tego wyrosłam. Kiedy pojawiły się kolorowanki dla dorosłych zaczęłam się interesować tym tematem i zastanawiać się czy może nie kupić sobie takiej dla rozrywki.


 Niedawno znalazłam na facebooku grupę Kolorowa Mafia, do której postanowiłam dołączyć i zobaczyć co się na niej znajduje. Ludzie pokazują tam swoje prace, a także polecają przeróżne przbory do kolorowania, na które wcześniej nawet bym nie zwróciła uwagi w sklepie. Ta grupa jest tak kolorowa i inspirująca, że przepadłam i jestem mega zauroczona tym wszystkim. Prace, które ludzie tam pokazują są prześliczne.


Będąc dzisiaj w biedronce na zakupach zauwżyłam na dziale książkowym małe antystresowe kolorowanki i oczywiście nie mogłam wyjść chociażby bez jednej. Tak się zbierałam, żeby kupić w końcu jakąś malowankę, ale nie mogłam się zdecydować, bo tyle tego jest. Wybór jest przeogromny i jak ujrzałam te małe w biedronce to bez zastanawiania się od razu wzięłam. Ja wybrałam 'miłość', ale było jeszcze kilka innych: szczęście, radość itp. Myślę, że w najbliższym czasie zaopatrzę się w inne. Daję kilka zdjęć, jakie kolorowanki znalazły się w mojej:







Jestem ciekawa czy Wy też się wkręciliście w kolorowanie, czy raczej to nie dla Was? Dajcie znać co sądzicie na ten temat :)

Miłego dnia wszystkim życzę! :)

7 komentarzy

  1. Ja już od jakiegoś czasu tkwię w kolorowankach :) Pisałam o tym nawet wczoraj u siebie na blogu (gestosc.blogspot.com). A moją kolorowanką - marzeniem na najbliższy czas jest "Po drugiej stronie snu". I do tego koniecznie kredki akwarelowe! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chcę zebrać całą kolekcję tych małych :) mam nadzieję, że wszystkiego nie wykupią :)

      Usuń
  2. Ale to super wygląda! ;) PS Bardzo mi się podoba Twój blog, obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze nie, ale zamierzam sobie sprawić takie cudo ;)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta kolorowanka była najfajniejsza ze wszystkich w Biedrze. Ja jednak wolę trochę większe formaty. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi rozmiar odpowiada, bo wolę mniejsze elementy kolorować, niemniej jednak, niektóre z nich są tam małe, że kredkami to będzie ciężko :)

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

Latest Instagrams

© Olusky. Design by FCD.