słodycz Reese's

wtorek, 22 grudnia 2015

Cześć!
Jak wiecie albo może nie wiecie uwielbiam słodyczne. Nie ma dnia, żebym czegoś sobie nie przekąsiła. Ale najbardziej lubię testować nowe rzeczy, a jeszcze bardziej takie, które nie są łatwo dostępne w Polsce. Będąc u mamy w Anglii, dużo różnych słodkości próbowałam takich, których nie ma u nas w każdym supermarkecie, albo i nie ma wcale. O Reese's słyszałam już dawno temu i chciałam tego spróbować, jednak nigdzie tego u mnie nie dostanę. Właśnie znalazłam te babeczki w zwykłym funciaku w Anglii. Później również dojrzałam w tesco i innych sklepach, ale nie wszędzie były dostępne. No i jak spróbowałam to się dosłownie zakochałam w tym smaku. To jest taki smak, który ja osobiście lubię najbardziej. Coś podbnego ma kitkat z masłem orzechowym i w Polsce pocieszam się właśnie nim.


Jeśli wiecie gdzie stacjonarnie można kupić Reese's ( o ile w ogóle można ) to dajcie koniecznie znać! :)

 A Wy próbowaliście? Smakowało wam tak jak mi czy raczej nie zrobiło żadnego wrażenia typu słodycz jak słodycz?

6 komentarzy

  1. Spróbowałabym ze względu na ciekawość smaku, połączenie kitkata z masłem orzechowym brzmi ciekawie :) Całej zawartości opakowania bym raczej nie dała rady zjeść, tylko 1 kawałeczek dla poznania smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiem! np u mnie w galerii SCC w Katowicach w sklepie smaki świata są one :) kusiły mnie, żeby kupić :) następnym razem się nie zawaham

    _______________________
    blog.justynapolska.com
    fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. słyszałam o nich, ale nie próbowalam. Moze sa dostepne w sklepach typu wszystkie smaki swiata? Chyba w kazdym większym miescie jest taki sklep/Karolina

    OdpowiedzUsuń
  4. Słyszałam o nich wiele razy, ale nigdy nie miałam okazji spróbować.

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tych słodyczach, bardzo chciałabym je kiedyś spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia :) Uroczy piesek :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.