14 września 2015

cukierki

Oficjalnie od kilku dni jestem całkowicie pełnoletnia na cały świat, bo skończyłam 21 lat. Nie wiem czy powinnam się cieszyć, że jestem coraz starsza, czy raczej zamartwiać o to, że młode lata tak szybko uciekają. Niestety nie mamy na to wpływu, ale chyba każdy tak ma, gdy jest dzieckiem chce być dorosły, a jak już dorastamy to często chciało by się cofnąć do czasów beztroskiego życia. Bez zmartwieć, trudnych decyzji i obowiązków. 

Nie wiem jak wy, ale ja jestem łakomczuchem i zawsze muszę mieć w domu coś słodkiego w rezerwie, gdybym miała na coś ochotę to różne cukierki sprawdzają się świetnie. Za każdym razem staram się zmieniać smaki i rodzaje, ale zawsze kupuję jedne z ulubionych. Najbardziej to chyba właśnie lubię białe michałki  i galaretki w czekoladzie, a Wy jakie cukierki lubicie? Może mi coś polecicie?


zmniejszyłam trochę zdjęcia, bo stwierdziłam jednak, że za duże nie są dobre, a jakość dodatkowo się pogarsza.. mam nadzieję, że taka wielkość Wam odpowiada, bo jak dla mnie to akurat, nie za duże, nie za małe :)

W sumie to trzymam je w wazonie, robią dodatkowo za ozdobę. W ogóle to w moim mieszkaniu pojawiło się kilku nowych gości, o czym napiszę w najbliższych postach :)

Co tam u Was?

4 komentarze:

  1. Wow! It's beauty :)

    welcome to my new post about...

    http://anngrigorieva.blogspot.com

    http://anngrigorieva.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Michałki mniam!

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszytkie cukierki czekoladowe uwielbiam! :)


    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cukierki! Jaką mam na nie ochotę :)

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥