koniec 2014, początek 2015

środa, 31 grudnia 2014

To ostatni post w tym roku, jaki dodaję. Pewnie jak większość, mam kilka postanowień noworocznych. Jeśli chodzi o postanowienia z tego roku to kilka z nich się spełniło. Postaram się zrobić wszystko, żeby za rok o tej samej porze każdy podpunkt z listy w mojej głownie był odhaczony. Mam na to rok czasu, zobaczymy co z tego wyjdzie. Mam też kilka postanowień związanych z blogiem i myślę, że z czasem zostaną one realizowane. Mam trochę zdjęć z mojego pobytu w Anglii i niedługo zacznę publikować posty, nie będzie ich dużo, ale z dużą ilością zdjęć tak myślę. Co u mnie? W sobotę wróciłam do Polski. W poniedziałek już do pracy na dwa dni, a teraz mam wolne do niedzieli, w którą idę na nockę. Dzisiaj sylwester, na chwilę obecną jestem w domu i raczej nigdzie się nie wybieram. Co chwilę słyszę za oknem jak ktoś puszcza fajerwerki :) Na koniec chcę życzyć wszystkich wpadającym na mojego bloga szczęśliwego nowego roku i spełnienia wszystkich postawionych sobie celów! Niech ten 2015 będzie lepszy od poprzedniego :)


Do zobaczenia w nowym roku!

3 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.