No Ordinary Family

czwartek, 4 września 2014

Czasami zdarza mi się zgubić poczucie czasu. Na przykład dzisiaj jak się obudziłam to się zastanawiałam czy jest wtorek czy już środa, a jak popatrzyłam na telefon to się zdziwiłam, że już czwartek. W tej chwili lekko ponad godzina została i będzie piątek. Na prawdę czas leci coraz szybciej przynajmniej ja mam czasami takie wrażenie. W poprzednim poście zapytałam was jakie posty byście bardziej woleli i zdecydowana większość postawiła na to, żeby były częściej. Postaram się, żeby pojawiały się często. Chciałabym co najmniej jeden post dziennie, albo i więcej, ale to wszystko zależy od czasu przede wszystkim. Takie posty jak ten dzisiaj zawsze się pojawiały na moim blogu, nie często, ale były i będą raczej nadal. Dzisiaj chciałam wam pokazać serial, który oglądałam i jest świetny według mnie :)


Serial głównie jest o czteroosobowej rodzince, która po przyjeździe z Brazylii odkryła, że mają super moce. Od lewej najmłodszy JJ jest nadzwyczajnie mądry, Jim silny, Stephanie szybka, a Daphne czyta w myślach. Serial jest bardzo wciągający, cały czas coś się nowego dzieje. Jest jeden sezon, który ma 20 odcinków i dzisiaj z Oskarem właśnie skończyliśmy i szukaliśmy drugiego sezonu, ale go nie ma.. Warto obejrzeć nawet jak ktoś nie lubi fantastyki, bo trochę jej jest, ale mało, a ja osobiście nie znoszę takich filmów, ale są wyjątki takie jak ten :)


Tutaj macie trailer, ale najlepiej obejrzeć kilka odcinków, mi na początku się nie podobał, ale jak się wciągnęłam to każdy odcinek co najmniej dwa razy oglądałam :)

Oglądał ktoś?

3 komentarze

  1. aż tak bardzo poczucia czasu nie gubię ale o kilka godzin to owszem :)

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie piszesz :) chyba pooglądam chociaż jeden odc. serialu :)

    malutkicherrys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.