Tag: Moje blogowe sekrety

środa, 11 czerwca 2014

Dawno już nie było u mnie żadnego tagu, bo jakoś nie ma żadnych fajnych, ale znalazłam jeden, który nada się chyba dla każdej blogerki, a jak to w tagach bywa, trzeba kogoś otagować, więc taguję wszystkich, którzy maja tylko ochotę go zrobić. Dajcie znać, jeśli ktoś go zrobi po mnie :)


1. Ile czasu prowadzisz bloga i jak często publikujesz posty?
Bloga założyłam w kwietniu 2012 r. W marcu 2013 r. usunęłam wszystkie posty i zaczęłam prowadzić bloga na nowo. Staram się pisać codziennie, czasami dodaję więcej niż jeden post dziennie, ale zdarza mi się też mieć kilkudniową przerwę, jeśli nie mam czasu lub zdjęć, bo dla mnie bez sensu jest dodać posta o niczym.

2. Ile razy dziennie zaglądasz na bloga i czy robisz to w pierwszej kolejności?
Na bloga zaglądam praktycznie cały czas jeśli siedzę na komputerze. Czasami w pierwszej kolejności, czasami w ostatniej, wszystko zależy od tego co robię, ile mam czasu itp.

3. Czy Twoja rodzina i znajomi wiedzą, że prowadzisz bloga?
Tak, moja rodzina wie, że mam bloga, znajomi pewnie nie wszyscy, ale dużo z nich wie, że prowadzę bloga. Nie jeden raz zdarzyło mi się z kimś spotkać i ludzie mi mówią, że czytali mojego bloga. Wiem, że jest kilka osób, które wchodzą na niego regularnie.

4. Posty jakiego typu interesują Cię najbardziej u innych blogerek?
Najbardziej lubię posty takie z codzienności, trochę zdjęć trochę tekstu, ale niczego w nadmiarze.

5. Czy zazdrościsz czasem blogerkom?
To chyba każdemu się zdarza :) Ale ja bardziej czerpię inspiracje z innych blogerek.

6. Czy zdarzyło Ci się kupić jakiś kosmetyk, tylko po to by móc go zrecenzować na swoim blogu?
Nie, nie kupuję kosmetyków tylko po to, by napisać o nich na blogu. Tym bardziej, że mój blog nie jest kosmetyczny. Dodaję też posty o tematyce kosmetycznej i nawet mam kilka takich w planach, ale jeśli chodzi o kosmetyki, które kupuję to kupuję to co jest mi potrzebne, nie robię wielkich zapasów wszystkiego, bo nie widzę takiej potrzeby, chociaż wiadomo czasami się zdarza, ale bardziej wtedy, gdy coś co kupię mi się nie sprawdzi, wtedy kupuję znów kosmetyk z tej samej kategorii, żeby nie używać tego co mi nie odpowiada. Ale tak szczerze, to rzadko się zdarza.

7. Czy pod wpływem blogów urodowych kupujesz więcej kosmetyków, a co za tym idzie wydajesz więcej pieniędzy?
Może nie tyle co blogów, bardziej kanałów na YouTube. Odkąd zaczęłam oglądać filmy różnych dziewczyn to fakt, zaczęłam kupować więcej kosmetyków, o których wcześniej nawet nie miałam pojęcia, że takie istnieją, ale jeśli już kupuję to tak jak pisałam w poprzednim pytaniu, wtedy, gdy mi się coś skończy. Czasami zdarza mi się kupić coś czego nie potrzebuję, jeśli mi się bardzo spodoba, ale staram się nie kupować niepotrzebnych rzeczy.

8. Co blogowanie zmieniło w Twoim życiu?
Zaczęłam bardziej zwracać uwagę na niektóre rzeczy.

9. Skąd czerpiesz pomysły na nowe posty?
Z głowy i z mojego życia.

10. Czy miałaś kiedyś kryzys w prowadzeniu bloga, tak że chciałaś go usunąć?
Tak, miałam kilka razy chwile zwątpienia, w to po co mi w ogóle ten blog, ale to były chwilowe myśli. Blog jest dla mnie w jakimś stopniu ważny i bez niego było by mi jakoś pusto. To takie małe hobby moje, a może nie takie małe, bo ciągle się powiększa. Uwielbiam to robić i będę go prowadzić jak najdłużej będę mogła. Może mi się kiedyś znudzi, albo nie będę miała możliwości go prowadzić, ale wątpię w taki rozwój sytuacji.

11. Co najbardziej denerwuje Cię w blogach innych dziewczyn?
Może nie tyle co denerwuje mnie w blogach, a w blogerkach.. Nie znoszę po prostu bezsensownego słodzenia niektórych osób. Dostałam wiele komentarzy w stylu ' ale masz cudownego bloga, jesteś dla nie wielka inspiracją, nie ma drugiej takiej blogerki, która tak fajnie pisze..' itp. Po dostaniu takie komentarza nie wiem co mam myśleć, czy śmiać się czy płakać, bo jak wchodzę potem na bloga takiej dziewczyny, która napisała mi taki piękny i długi komentarz i patrzę po jej komentarzach, a tam połowa pisze coś w stylu ' dziękuję za taki miły komentarz ' a druga połowa orientuje się, że to spam i i setki innych dziewczyn dostaje takie same komentarze, słowo w słowo.. To mnie denerwuje, bo nie wiem co takie dziewczyny chcą tym osiągnąć, no cóż..

Dobrnęłam do końca tego tagu, mam nadzieję, że wam się spodoba :)
Miałyście też takie sytuacje jak ja z pytania 11? Co sądzicie o czymś takim?

3 komentarze

  1. Tak, spotkałam się z taką sytuacją, no cóż są ludzie i parapety, jak to mówią :D
    Ciekawy ten tag. W sumie na wiele pytań odpowiedziałabym podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaję Ci racje jeśli chodzi o takie słodzenie - czasem nie wiem co mam myśleć!
    Cały post fajnie mi się czytało. Zastanawia mnie jednak, dlaczego zaczęłaś pisać bloga on nowa?
    niuntis.blogspotcom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bloga zaczęłam pisać od nowa, ponieważ nie podobało mi się w jaki sposób pisałam posty wcześniej, nie miałam żadnego pomysłu na to większego, kiepskie zdjęcia z telefonu bez lampy też dodawałam, a to nie wyglądało dobrze, wolałam dodawać tylko zdjęcia z aparatu i w ogóle.. ( chociaż czasami, bardzo rzadko, ale zdarza mi sie dodać jakiegoś posta a w nim zdjęcia z telefonu, ale to już z innego i inaczej to wygląda, a do tego blogger strasznie zmienia jakość zdjęć..dlatego wolałam wszystko usunąć i zacząć na nowo inaczej :) mam nadzieję, że jakoś Ci to w miarę wyjaśniłam :))

      Usuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.