Wielkanoc!

niedziela, 20 kwietnia 2014

No i mamy święta. Pewnie przez niektórych bardziej oczekiwane, przez niektórych mniej. Ja osobiście jakoś nie czuje w ogóle, że są jakiekolwiek święta. Pomijając fakt, że u mnie domu wszystko jest wystrojone różnymi wielkanocnymi dodatkami. Mam też dużo takich małym przywieszek z jajeczkami i króliczkami, ale nawet nie wiem co z nimi zrobić. Śniadanko jadłam tylko z babcią już drugi rok z rzędu.


Mogłam pojechać z babcią do rodziny, ale jakoś nie miałam ochoty z racji tego jak już pisałam, że nie czuję tych świąt, więc zostałam sama w domu :)

12 komentarzy

  1. u mnie są goście, a ja i tak siedze w Świeta w pokoju :D
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    http://nerwatia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. FashiooonForever20 kwietnia 2014 20:01

    Świetny post :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://fashiooonforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. maybe we can follow each other? let me know! <3
    shootingdiamond.blogspot.com
    Very nice blog;) regards;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bym nie mogła bez rodziny zjeść śniadanka ;-)
    Wesołych! ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śniadanie jadłam z babcią tylko z tego względu, że moich rodziców nie ma w Polsce :)

      Usuń
  5. tez lubie czasami posiedziec sama w domu ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ją uwielbiam świąteczne dekoracje ;)
    Masz rację, czasami lepiej zostać w domu niż się do czegoś zmuszać ;)

    Moglabym liczyc na kliki w najnowszym poscie? To dla mnie bardzo wazne, odwdziecze sie :*

    zapraszam: gertrama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Sweet, Happy Easter

    FOLLOW MY BLOG / Maybe we can follow each other!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  8. Też w sumie nie poczułam jakoś tych świąt. Chyba jednak Boże Narodzenie jest sto razy bardziej świąteczne dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi one jakoś bardzo szybko zleciały. Pozdrawiam :) http://jusinx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.