nice sunday

poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Wczoraj razem z chłopakami wybraliśmy się na przejażdżkę. Najpierw pojechaliśmy do Gross-Rosen, a później na kantynę. Większość czasu jednak spędziliśmy w aucie. W Gross-Rosen praktycznie nie było nic ciekawego. Byłam już w dwóch innych byłych obozach koncentracyjnych i tamte w przeciwieństwie do tego były, nie tyle co większe, ale można było coś zobaczyć, a tutaj za dużo nie było. W sumie to praktycznie nic. Dlatego nawet nie dodaję zdjęć, bo nie dość, że za dużo ich nie mam to nic ciekawego na nich nie ma niestety.
 W następnym poście pokażę kantynę w Chwałkowie, ale zdjęcia z telefonu tylko mam. Jedno z nich dodałam już wczoraj na instagrama, jakby ktoś był ciekawy jak wygląda miejsce, w którym byłam to zachęcam do zajrzenia :)

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.