new handbag

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

W piątek razem z Oskarem wybraliśmy się do Wrocławia. Na celu miałam kupić spódniczkę, bo w moim mieście nigdy nic ciekawego nie ma. Udało mi się znaleźć mniej więcej taka jaką chciałam, ale ją pokażę kiedyś w jakiejś stylizacji. Tak, wiem, miałam je robić częściej, ale czasu mi jakoś brakuje. Muszę zainwestować w statyw, wtedy będzie to dla mnie ułatwienie.

Oprócz spódniczki szukałam jakiejś torebki. Chciałam coś dużego, ale nie aż tak bardzo i znalazłam coś idealnego w rozmiarze jaki chciałam mieć. Jest trochę mniejsza od A4 i wszystko mi się w niej mieści. Torebek często nie kupuję, jak już kupię to nosze, aż do następnego zakupu. Ostatnią kupiłam na tamtych wakacjach w Anglii i już mi się zaczęła drzeć, dlatego chciałam coś nowego. No i przy okazji większego, bo do mojej poprzedniej ledwo co mieścił się portfel i chusteczki, które są nieodłącznym elementem :)



torebka - C&A


20 komentarzy

  1. ciekawa torebka ;) chyba też bym się na taką skusiła, podręczna ale pojemna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjemny dla oka wygląd bloga. Świetna torebka, wygląda na praktyczną. :)
    Zapraszam do mnie, jeśli spodoba Ci się mój blog możesz zaobserwować, a z pewnością się odwdzięczę.
    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebka ♥
    jeśli mnie zaobserwujesz odwdzięczę się :)
    mam nadzieję, że do mnie zajrzysz :)
    http://flemour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna torebka! :)
    niebieskie-mysli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna torebka *.*
    Już nie mogę doczekać się stylizacji z tą spódniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał *.* Ale piękna! I na pewno dużo pomieści <3 ! Chciałabym taką :)
    Wpadniesz? - katie-style1771.blogspot.com
    obserwacja za obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuje, liczę na rewanż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta torebka i na prawdę pojemna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna torebka. ;)
    Super by było, jak byś pokazała spódniczkę w następnej notce! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie dodałam inną notkę, ale może pokażę ją bez stylizacji później :)

      Usuń
  10. Fajny post :) pozdrawiam http://blogzuza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się ta torebka :)
    Może wspólna obserwacja?
    soelliee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna ta torebka ! :)
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.