new clothes

środa, 19 lutego 2014

Dzisiaj rano zadzwonił do mnie kurier i po pół godziny dostarczył mi przesyłkę, ale o niej prawdopodobnie napiszę jutro, a w tym poście chciałam nawiązać do następnej przesyłki, która jak się okazało czekała na mnie na poczcie już trzeci dzień. Nawet nie wiedziałam, bo jakoś nie sprawdzałam poczty od kilku dni i pewnie jakbym dzisiaj nie zobaczyła to jeszcze kilka dni bym się opóźniła w odebraniu paczki. Przyszła mi paczka od Sammydress, a w środku coś, co mi się strasznie spodobało jak tylko to zobaczyłam i już widziałam, że musi być moja!



Przedsmak tego co pokażę na sobie w najbliższych dniach. Mam tylko nadzieję, że rozmiar będzie dobry, bo jeszcze nawet nie przymierzałam, bo nie miałam za bardzo kiedy. Sama jestem ciekawa jak będzie się prezentować. ;)

27 komentarzy

  1. Nice details!! Can't wait to see the full garment. :-)

    missymayification.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. ah zaciekawiłaś mnie :) daj znać z nowym postem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. czy to nie jest przypadkiem jakaś koszula? :)
    Ps.mam takie pytanie,gdzie kupiłaś tą piękną sukienkę co masz w nagłówku? :)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. czekam na stylizacje :)z nowa bluzka :)

    http://zielonoma.blogspot.it

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę czekać na nowy post :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe materiały :) To musi być coś extra.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje jej materia, aż ciekawa jestem jak się prezentuje w całej okazałości ;)
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Jeśli jesteś zainteresowana daj mi znać na blogu http://stylowa-clajdi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. czekam na outfit!
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. swietne ! :)

    http://normalnienienormalne16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. love it!!
    I really like your blog!!
    new follower i hope you will visit me soon :3

    xoxo,
    Alice's Pink Diary
    Alice's Pink Diary FACEBOOK PAGE
    Alice's Pink Diary BLOGLOVIN'

    OdpowiedzUsuń
  11. juz widać że to cudeńko ! : )

    http://www.urodzona2lipca.blogspot.com :d

    OdpowiedzUsuń
  12. Now that's looks lovely!! Can't wait to see the outfit. It will be gorgeous, I am sure. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę coś bardzo ładnego :) Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mm, jestem ciekawa co to jest! :)
    Nie mogę się doczekać *.*
    Ogólnie to uwielbiam ubrania z sammydress.
    http://itssandrasworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. W takim razie czekam na następny post :) Ciekawie się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  16. beautiful <3
    thanks for the comment on my blog!
    yes I'd like to follow each other!
    just follow me and let me know and I'll follow you back asap ;)
    xx
    veronica

    OdpowiedzUsuń
  17. aż jestem ciekawa co to takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Great blog!
    I'm a New follower on GFC, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś przeze mnie nominowana do Liebster Blog Award! Szczegóły znajdziesz na moim blogu. Zapraszam do zabawy :D

    skreslic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Już nie mogę się doczekać jaka to sukienka:)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  21. ojeej to musi być coś pięknego! :))
    Pozdrawiam cieplutko :)

    Zapraszam do mnie na konkurs z sammydress, do wygrania świetne ciuszki, naprawdę warto! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe ;)
    Oczywiście że obserwujemy , ja już i czekam na rewanż .
    Gratuluje ponad 500 obserwatorów ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. narobiłaś apaetytu na więcej!

    OdpowiedzUsuń
  24. Wyglada tak krolewsko troche:) Tak mi sie od razu skojarzylo:)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.