czarna biała magia

piątek, 13 grudnia 2013

Cały czas się czuję okropnie i tylko męczę mój żołądek tabletkami przeciwbólowymi, bo one działają na jakieś 5 godzin max i potem znów ból zęba powraca :( Chyba wezmę dzisiaj antybiotyk, który mi kiedyś dentysta przepisał, bo mam już dość się męczyć non stop. Jakiś czas temu od Oskara dowiedziałam się, że w piątek 13 czyli dzisiaj premiera płyty Sokoła z Marysią Starostą ' Czarna biała magia '. Właśnie jestem w trakcie słuchania playlisty z całej płyty.


A wy słuchacie rapu? Słuchacie Sokoła na przykład? Kogo innego słuchacie?

4 komentarze

  1. Ja również słucham rapu :) Z polskiego głównie Ostrego, Małpy, Weny :)
    P.S. Masz prześwietny nagłówek! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. siema :D współczuje z bólem zeba :D zapraszam na mój blog : www.ordinarytea-black.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Biedna ;/ mnie często bolą zęby i piszą na necie żeby na zęba rozgryźć czosnek - pomaga :)
    zapraszam > agadiar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ten ból i współczuje ;c Zdarza mi się słuchać rapu. A mój ulubiony raper to HuczuHucz :)

    http://white-and-black-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.