wycieczka do Hull przez Leeds !

niedziela, 21 lipca 2013

No i kolejny post z serii tych angielskich. W pierwszy weekend, kiedy tam byłam wybraliśmy 
się do Hull do Oceanarium ( zdjęcia z oceanarium w następnym poście ). Żeby się tam dostać 
najpierw pojechaliśmy autobusem do pięknego miasta - Leeds, tak niecała godzina jazdy no i
stamtąd już bezpośrednio do Hull jechaliśmy pociągiem tak około dwóch godzin jazy i byliśmy
na miejscu. Zdjęcia w tym poście to głównie Leeds oprócz czterech, napisałam, które to przed 
pierwszym zdjęciem, tam największą atrakcją było Oceanarium, którego podobno całego nie 
zwiedziliśmy, ale drugim razem wejście za darmo, więc może moja rodzinka kiedyś skorzysta.


 4 zdjęcia niżej to Hull, cała reszta Leeds.


Ta pani miała bardzo ładną fryzurę taką nie spotykaną na co dzień ;)


Jak widać po zdjęciach mam szalona rodzinkę i pozytywnie nastawioną do życia,
co mnie cieszy, bo każdy potrafi się odnaleźć w takim towarzystwie. Najlepsi <3

1 komentarz

  1. Świetne zdjęcia! Zwłaszcza przedostatnie jest niesamowite *,* ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.