maseczka

wtorek, 25 czerwca 2013

Siedzę sobie już wykąpana i czekam na Oskara, który za kilka minut jakoś pewnie się
pojawi na gadu. Cały dzień dzisiaj lało, ale na jakiś krótki czas przestało padać więc
od razu skorzystałam z okazji, żeby pójść do sklepu. Miałam iść tylko po masło, a w
rezultacie kupiłam jeszcze piankę do golenia, maseczkę do twarzy i małą przekąskę.


Szczerze to jest moja pierwsza maseczka w życiu. Wcześniej nigdy nie kupowałam
takich rzeczy. Ale tak stwierdziłam, że może warto spróbować w końcu i wybrałam
jedną na spróbowanie. Własnie mam ją nałożoną i czekam tam kilka minut. Zaraz 
będę musiała ją zetrzeć. Jestem ciekawa rezultatów. Jak na razie mogę powiedzieć, 
że ma cudowny zapach,ale taki bardziej zimowy bym powiedziała. Na lato wolę
takie owocowe, cytrusowe, świeże zapachy, ale ten też mi się bardzo podoba.
A wy używacie maseczek? Możecie jakąś polecić? Może miałyście tą co ja?

12 komentarzy

  1. Nigdy takiej nie miałam, ja od jakiegoś czasu próbuję maseczek z Biedronki... Moje ulubione są z glinki.

    am-aam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie używam maseczek, ale właśnie ostatnio coraz częściej zastanawiam się nad kupnem choć jednej na spróbowanie :D Kiedyś nałożyłam sobie, ale to jeszcze jak do podstawówki chodziłam, to tam z koleżanką kupiłyśmy sobie i szalałyśmy xD Ech, wspomnienia z dzieciństwa :')
    Pozdrawiam, ciekawy blog! :)

    ohmfh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam jej nigdy. Stosowałam raczej maseczki firmy Oriflame :)

    xwelcome-to-my-circusx.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam maseczki :) Jeszcze nie próbowałam tej z Perfecty.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam maseczki ale przyznam się że ostatnio przestałam bo po prostu mi się już nie chce :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam nigdy takich "kosmetyków".

    Zapraszam do obserwowania i skomentowania ostatniego posta na moim blogu

    domi-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też nigdy w życiu jeszcze nie używałam maseczki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzie dokładnie przyjeżdżasz ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wiadomo, ale na pewno nie Mielno, bo za dużo tam znajomych ;d
      myślę, że może Kołobrzeg, albo coś w okolicach ;)

      Usuń
  9. ja raczej nie korzystam z maseczek, dlatego będę tym bardziej ciekawa rezultatów ^^
    podziel sie nimi w następnym poście :>

    http://zaczytanakasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie uzywam maseczek. ;)
    http://grucha-gruchaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam maseczek ;p
    wicy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.