kolejne postcrossingowe

środa, 26 czerwca 2013

Dzisiaj w skrzynce znalazłam aż dwie nowe kartki z postcrossingu. Bardzo się ucieszyłam.
Co jest najlepsze to, to że jedna z tych kartek była w stylu brytyjskim, który uwielbiam i
bardzo mnie to ucieszyło, bo dziewczyna, która ją wysyłała mieszka w Chinach. Na 
stronie postcrossingu w opisie mam napisane, że takie kartki w motywach Angielskich 
by mi się bardzo też podobały z racji tego, że uwielbiam Anglię i cieszę się, że ona
wysłała ją właśnie z myślą, że pojawi się na mojej twarzy jeszcze większy uśmiech ;)
Moim zdaniem kartka jest bardzo nie typowa i zarazem oryginalna.


Druga kartka przyszła z Białorusi i też bardzo mi się podoba, bo nie jest to typowa karta, 
która przedstawia okolicę w której mieszka dana osoba, tylko jest bardziej pod pasowana
pod jakąś inną kategorię. Każda otrzymana kartka z zresztą wywołuje u mnie ogromny
uśmiech i zadowolenie. Nawet cieszę się z takich, które sama sobie kupię, jak gdzieś jestem


20 komentarzy

  1. Piękne pocztówki dostałaś! Ale tej pierwszej to zazdroszczę! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie cudne! :D Świetny blog, pozdrawiam i obserwuję i tu i tu. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześc Olu, bardzo polubiłam Twój blog, więc może chciałabyś wiedzieć, że nawet dodałam go na swoim blogu do ulubionych! :) Pozdrawiam, M. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeeeju ;3 Jakie fajne .♥
    www.blog017.blogspot.com <333
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne pocztówki! Mogłabyś coś napisać o tej stronie, jestem bardzo ciekawa tego jak ją postrzegasz i czy polecasz.

    am-aam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://taughtmelove.blogspot.com/2013/05/co-to-postcrossing.html
      tutaj jest post o postcrossingu ogólnie, mogę jeszcze jakiegoś napisać jak będę miała chwilkę czasu ;)

      Usuń
  6. niedawno też wzięłam udział w takiej akcji :) pocztówki piękny zwyczaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne ;)
    http://www.nika-and-kosia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kartki. Też chciałabym takie otrzymać. A ta z motywem brytyjskim naprawdę zachwyca ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. kurde, fajne takie kartki, a oprócz tego sprawiają wiele radości.. gdy się je dostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko ta pierwsza pocztówka jest świetna! dawaj mi ją tu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza kartka przecudowna, także lubię właściwie wszystko,co w brytyjskich motywach.
    Postcrossing to świetna sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie to jest fajne :) Trzeba spróbować ale nie wiem czy się w tym połapie :)
    ___________________
    Zapraszam♥
    http://islenna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.