cisza !

niedziela, 24 marca 2013

No i prawie skończył się weekend. Dopiero co Oskar ode mnie pojechał, a zaraz wraca babcia z Ząbkowic. Piszę na szybko i biorę się za tą naukę. Jestem nią zmęczona, a i tak za dużo nie wiem. Jeszcze sporo mi zostało, obym zdążyła do jutra.. Przeziębiłam się trochę, albo zaraziłam od Oskara. Mam katar lekki i kaszel, bolało mnie też gardło, ale jakoś przestało. Nie miałam czasu wczoraj nic napisać nawet. Wspaniały weekend jak każdy spędzony z moim Miśkiem <3 Kocham kocham kocham!

Powoli śnieg topnieje. Miejmy nadzieję, że już zbliża się ta oczekiwana wiosna.


Kupiłam sobie nową pomadę oczywiście Nivea, one są niezastąpione i najlepsze !


Od jakiegoś czasu czaiłam się na tą książkę, a tu Oskar mi zrobił niespodziankę i mi ją kupił. Na razie nie mam czasu, żeby ją czytać, ale na pewno niedługo zacznę.


No i sweterek o którym pisałam. Taki zwykły, tyle, że jest krótki, tak do pępka jakoś, ale taka okazja była, to musiałam go kupić, bo mi się spodobał. Ogólnie jest taka jasna kremowa, ale na zdjęciu nie widać.


Jaka ta piosenka jest piękna i teledysk tak samo.
Słuchajcie i piszcie czy wam się podoba w komentarzach ;)


3 komentarze

  1. Świetny blog. Widać, że wiesz co chcesz na nim publikować, o czym chcesz pisać. Z pasją- czego ja nie posiadam... :-( <3
    Ja dopiero zaczynam, jeśli chciałabyś obserwować, to mi będzie miło, bo głupio pisać jeśli się nie ma obserwatorów. Ja oczywiście to odwzajemnie, bo fajnego masz tego blożka, haha. I na 100% będę jeszcze zaglądać, bo podoba mi się to w jaki sposób piszesz- jak dla mnie ciekawie.
    Ps. fajne zdjęcia! :o

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny sweterek!<3
    mam taką samą pomadkę, uwielbiam ją! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.