Notes do Bullet Journal - Devangari Art

piątek, 7 kwietnia 2017


Jeśli obserwujecie mnie na snapie - olusky ( a jeśli nie, to serdecznie Was tam zapraszam ) wiecie, że czekałam na nowy notes do Bullet Journala. W moim planowaniu zrobiłam sobie małą przerwę, bo mój poprzedni notes okazał się jednak wielką klapą. Dlatego potrzebowałam czegoś nowego i padło na notes od Devangari Art. Na stronie znajdziecie kilka oryginalnych wzorów, które widać od razu, że zostały stworzone z pasji. Dobrze wiecie, że lubię rzeczy, które cieszą oko. Chciałam Wam pokazać jak wygląda notes z bliska i przedstawić podstawowe informacje na jego temat.




Na początku wspomnę, że notesy ze strony Devangari Art, a właściwie ich okładki są stworzone na podstawie ręcznie wykonanych rysunków autorstwa Agnieszki Cicheckiej. Ja wybrałam sobie model Black marble, bo nie dość, że uwielbiam motyw marmuru, to stwierdziłam też, że będzie mi pasował po prostu do wszystkiego. Dodatkowo mam mały bloczek Garden.



To moze teraz Wam przedstawię, że tam powiem dane techniczne notesu:
- format 13x20 cm ( trochę mniejszy od A5 )
- oprawa miękka, szytoklejona, kaszerowana, 450g
- matowa ochronna folia na okładce
- 176 stron
- kartki w jasno-szare kropki zadrukowane co 5mm
- papier biały 120g
- notes rozkłada się na płasko
- 2 satynowe tasiemki
- gumka spinająca, zamocowana na nitach
- koperta z tyłu notesu
- zaokrąglone narożniki



Jak możecie zobaczyć na powyższym zdjęciu zrobiłam już mały test i powiem Wam, że praktycznie nic nie prześwituje! Czekajcie na następne posty o Bullet Journal. Może macie jakieś sugestie dotyczące tematów postów o Bujo? Jeśli tak to dajcie znać, chętnie je zrealizuję :)

17 komentarzy

  1. lovely notebooks :)
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie notesy, jest prześlicznie wykonany

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne okładki, aż chce się pisać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, chociaż na początku było mi szkoda ♥️

      Usuń
  4. Tez kiedyś myślałam, żeby planować sobie wszystko w takim bullet journalu. Trochę szkoda, że w Polsce jest mało popularne. Ja ostatnio wkręciłam się w brushlettering i wychodzi mi coraz lepiej. Wykorzystuje tą technikę w czymś podobnym jak bullet journal, ale zrobione po mojemu ;)

    Powodzenia, mam nadzieje ze ten będzie wyglądać świetnie. Pozdrawiam cieplutko!!
    http://bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę, że moda na Bullet Journal jest coraz bardziej popularna :) jest fajna grupa na facebooku Bullet Journal Polska i z dnia na dzień jest coraz więcej osób :)

      Usuń
  5. Bardzo lubię notesy i pisanie w nich. Na komputerze to nie to samo, co na papierze. Bardzo mi się podoba oryginalny wygląd tego zeszytu i wnętrze. To coś dla mnie. Dziękuje za inspiracje :)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopóki nie weszłam na stronę z notesami, dałabym sobie rękę uciąć, że kosztują co najmniej 70 złotych za sztukę, są takie cudne. Myślę, że to byłby strzał w dziesiątkę z moim kolejnym notesem, tym bardziej, że okładki mają przecudowne.


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak okładki mają śliczne, ale i sam notes w sobie jest bardzo fajny, gruby papier przede wszystkim :)

      Usuń
  7. okładki rewelacyjne , pięknie sie prezentują ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny jest ten zeszyt! Sama w tym miesiącu kupiłam podobny z kropkami w środku właśnie do Bullet Journal :)
    Buziaki!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Uniwersalny i dość minimalistyczny wzór. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.