So bio krem pod oczy z bio aloesem

środa, 27 lipca 2016

Hej!
Dzisiaj po krótkiej przerwie przychodzę z nowym postem. Miałąm urlop, nie było mnie w domu przez jakiś czas, więc nawet nie miałam możliwości na pisanie tutaj. Ale wracam po mojej wakacyjnej przerwie, bo mam sporo postów do napisania. Mam poro nowości do pokazania i będe na bieżąco je tutaj przedstawiać.

W tym poście chciałam Wam pokazać całkiem ciekawy produkt. Mianowicie mowa tutaj tak jak w tytule posta o kremie pod oczy z bio aloesem z firmy So bio. Jest to kosmetyk ekologiczny, co bardzo mi odpowiada. Uwielbiam kosmetyki z naturalnym składem i zazwyczaj dobrze się u mnie takie sprawdzają. Możecie go kupić na stronie matique.pl.


O produkcie:
Krem pod oczy z organicznym aloesem znacząco redukuje cienie oraz worki pod oczami. Spojrzenie odzyskuje blask i świeżość. Zawiera: 62 % odtworzonego soku z aloesu, mleczko figowe, ekstrakt roślinny o udowodnionym działaniu redukującym worki pod oczami, roślinną glicerynę. Więcej o tym produkcie możecie przeczytać tutaj.


Moja opinia:
Krem jest zamknięty w opakowaniu z pompką co bardzo ułatwia wydobycie produktu. Ma delikatny i przyjemny zapach aloesu. Jest wyczuwalny na skórze pod oczami przez jakiś czas po nałożeniu, ale w żaden sposób mi to nie przeszkadza. W konsystencji jest to bardziej żel niż krem. Jest rzadki i ma przezroczysto-mleczny kolor. Niewielka ilość produktu, właściwie niecała pompka wystarczy, żeby nałożyć krem pod oczy. Używam go już od ponad miesiąca i bardzo fajnie nawilża okolice pod oczami. Nie wchłania się bardzo szybko, ale po nałożeniu jest daje taki przyjemny chodny efekt. Idealny teraz na tę porę roku. Zmęczone oczy odżywają po stosowaniu regularnie tego kosmetyku. Czy niweluje worki od oczami, w jakimś stopniu na pewno pomaga, ale wiadomo jak ktoś ma wrodzone sine miejsca pod oczami to krem mu raczej nie pomoże. Jednak po nieprzespanej nocy taki krem działa. Mi się bardzo przyjemnie go używa i polecam wypróbować.

Miał ktoś styczność z tym produktem? :)

7 komentarzy

  1. Ciekawy produkt. Nis łyszałam o nim wcześniej ;)
    Pozdrawiam!
    zubrzycanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tego produktu. Ja kupiła ostatnio krem pod oczy z clinique.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym wypróbowała :) Jestem go ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słyszę o tej marce:) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze nie miałam okazji się z tym spotkać :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com Odpowiadam na każdą obserwacje i propozycje wejśc w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy kosmetyk. :) Jeszcze nie miałam styczności z tym produktem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.