roślinność na zdjęciach

niedziela, 19 czerwca 2016

Cześć!
W poprzednim wpisie wspomniałam, że wczoraj byłam na działce. Razem z rodzinką urządziliśmy sobie rożno. Szczerze to nie za bardzo lubię chodzić w takie miejsca. To znaczy lubię, ale nie lubię siedzieć tam całego dnia, a tak zazwyczaj bywa. Po prostu nie lubię robactwa i panikuję na widok pająków i innych pełzających stworzonek. Wydaje mi się, że nie jestem jedyną osobą, która nie lubi robali. Mimo to uwielbiam przebywać na świerzym powietrzu i staram się nie myśleć, że coś po mnie chodzi, albo wpadnie mi do buta jak wczoraj hehe. Zawsze jak jestem na swojej działce i mam przy sobie aparat to robię fotki. Bardzo lubię fotografować przyrodę. Sprawia mi to ogromną frajdę i relaksuje. Nie mam zbyt wielu zdjęć z wczorajszego dnia, ale kilka udało mi się zrobić.

















Postanowiłam, że dodam do bloga kategorię PHOTOS, w której będą zdjęcia wykonane przeze mnie lub jakieś inspiracje. Kiedyś sporo takich postów się tutaj pojawiało, a ostatnio jakoś nie myślałam o tym. Fotografia to jedna z moich pasji i uwielbiam robić zdjęcia, więc taka kategoria może pojawiać się częściej.

A wy co najbardziej lubicie fotografować?

9 komentarzy

  1. Przepiękne zdjęcia :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIC O KILKA KLIKÓW W OSTATNIM POŚCIE? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja akurat mieszkam na wsi, to tak jakbym cały czas była na działce :) nie martw się, też nie lubię robali ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♥
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też nie lubię robactwa ale na działce mogę spędzać dużo czasu:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia. Ja najbardziej lubię fotografować książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia ;* ja zazwyczaj lubię fotografować widoki

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia i cudowne rośliny. Też zawsze panikuję na widok robactwa. Nawet na widok tych najmniejszych. :)
    Ja nigdy nie interesowałam się fotografią. Ostatnio zrobiłam parę zdjęć zachodu słońca, ale nie wyszło mi to najlepiej. :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne ujęcia :) Ja najbardziej lubię fotografować modę :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://camodja.blogspot.com/
    Może wspólna obserwacja? :) Daj znać!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.