białe tenisówki Darling Dot w niebieskim pudełku od Renee

środa, 18 maja 2016

Cześć!
Od jakiegoś czasu rozglądam się za nowymi butami. Chce kupić albo Nike albo Adidas, jednak wybór jest ogromny. Mam kilka modeli na oku i nie mogę się zdecydować co do wyboru. Stwierdziłam, że kupie sobie narazie jakieś tenisówki na wiosnę/lato. Przeglądając różne strony internetowe spodobało mi się kilka butów. Jednak na wielu z nich nie było takiego koloru, który mi się podobał albo nie było mojego rozmiaru, a chciałam coś na już. W jednej z gazet zobaczyłam, że jeden ze sklepów daje możliwość wyboru pudełka na buty. Zaciekawiona weszłam na ich stronę i przejrzałam asortyment. Znalazłam idealne tenisówki w moim stylu i dodatkowo mogłam sobie wybrać jedno z trzech zaprojektowanych pudełek.

Mowa tu o stronie renee.pl. Nie dość, że ceny u nich są bardzo niskie to można wybrać sobie wzór pudełka, w którym przychodzą buty. Ja wybrałam pastelowy niebieski. Były do wybotu jeszcze różowe i miętowe. Jak tylko otworzyłam paczkę to jakbym prezent dostała. Pięknie zapakowane, obwiązane wstążką. Trafiłam też z rozmiarem, więc super. Stronka godna polecenia. Ja osobiście zwracam wielką uwagę n to jak dany produkt przychodzi zapakowany. Widać, że Renee cenią sobie klientów za co ogromny plus :)














A Wy co sądzicie ? Lubicie dostawać swoje zakupy ładnie zapakowane?

2 komentarze

  1. Firma widać bardzo dba o swoich klientów i cudownie pakuje nawet buty, w sumie ciekawa sprawa bo zwykle to brzydkie kartony a dla kobiet takie detale mają znaczenie i są zauważalne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, buty były zapakowane naprawdę przepięknie! Jakie to miłe, że ta strona tak bardzo dba o swoich klientów!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://sysiadelrey.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.