nowości od wydawnictwa Kaktus

środa, 6 kwietnia 2016

Cześć!
Pamiętacie jak jakiś czas temu pisałam o kolorowankach dla dorosłsłych? Stałam się posiadaczką dwóch nowych. Od razu wiedziałam, że na jednej się nie skończy. Mam Paryski tydzień mody, która jest po prostu mega. Bardzo w moim stylu. Druga to Ptaki i motyle, które również mają dosyć ciekawe wzory, ale chyba nie aż tak w moim stylu jak ta pierwsza. Dodatkowo mam coś, co nie do końca jest kolorowanką, ale też ma w sobie takie strony, w których trzeba coś pomalować. Wszystkie te nietypowe książki są od wydawnictwa Kaktus. Za jakiś czas pojawią się posty, w których pokażę więcej, to co znajduje się w środku i napiszę co sądzę o każdej z nich. Mam nadzieję, że Was zaciekawię :)




A Wy macie którąś z tych 'książek" ? Co sądzicie na ten temat?

Dobranoc!

5 komentarzy

  1. Nie mam żadnej z tych książek, ale na pierwszy rzut oka wydają się być fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  2. "Paryski tydzień mody" bardzo mnie ciekawi ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś tak nie za bardzo lubię kolorować, ale wierzę, że innym może sprawiać to radość ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam żadnej z tych książek.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.