cukierki

poniedziałek, 14 września 2015

Oficjalnie od kilku dni jestem całkowicie pełnoletnia na cały świat, bo skończyłam 21 lat. Nie wiem czy powinnam się cieszyć, że jestem coraz starsza, czy raczej zamartwiać o to, że młode lata tak szybko uciekają. Niestety nie mamy na to wpływu, ale chyba każdy tak ma, gdy jest dzieckiem chce być dorosły, a jak już dorastamy to często chciało by się cofnąć do czasów beztroskiego życia. Bez zmartwieć, trudnych decyzji i obowiązków. 

Nie wiem jak wy, ale ja jestem łakomczuchem i zawsze muszę mieć w domu coś słodkiego w rezerwie, gdybym miała na coś ochotę to różne cukierki sprawdzają się świetnie. Za każdym razem staram się zmieniać smaki i rodzaje, ale zawsze kupuję jedne z ulubionych. Najbardziej to chyba właśnie lubię białe michałki  i galaretki w czekoladzie, a Wy jakie cukierki lubicie? Może mi coś polecicie?


zmniejszyłam trochę zdjęcia, bo stwierdziłam jednak, że za duże nie są dobre, a jakość dodatkowo się pogarsza.. mam nadzieję, że taka wielkość Wam odpowiada, bo jak dla mnie to akurat, nie za duże, nie za małe :)

W sumie to trzymam je w wazonie, robią dodatkowo za ozdobę. W ogóle to w moim mieszkaniu pojawiło się kilku nowych gości, o czym napiszę w najbliższych postach :)

Co tam u Was?

5 komentarzy

  1. Wow! It's beauty :)

    welcome to my new post about...

    http://anngrigorieva.blogspot.com

    http://anngrigorieva.blogspot.com

    ♥♥♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Michałki mniam!

    nakrancumarzen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszytkie cukierki czekoladowe uwielbiam! :)


    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cukierki! Jaką mam na nie ochotę :)

    Zapraszam na nowy post
    Stylizacje, moda, uroda

    OdpowiedzUsuń
  5. Kocham cukierki, a zwłaszcza Michałki :D Słyszeliście może,że można zamówić cukierki jak na przykład krówki z logo dla firm! To świetna reklama dla firm,a przy okazji pyszna reklama :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.