nietypowy autobus w ubranku

wtorek, 5 maja 2015

Dzisiejsza pogoda, była zdecydowanie najcieplejsza  w tym roku. Mimo przelotnego deszczyku, który był wcześnie przed południem jestem zachwycona taką piękną pogodą. Było ciepło jak w lecie, a mamy dopiero początek maja także ciekawie się zapowiada. Jedyny minus, to u mnie w pracy przez taką pogodę jest strasznie gorąco. Już się boję co to będzie w lecie..

Ostatnio w tv oglądałam Galileo i przedstawiali najdziwniejsze hobby ludzi na świecie. Jedna dziewczyna mieszkająca w Austin miała dosyć nietypowe hobby. Mianowicie szyła na drutach, ale nie jakieś tam skarpety, szaliki czy swetry, a coś o wiele ciekawszego. Zdjęcia, które przedstawiłam na dole, nie wiem czy prezentują dokładnie jej dzieła ( podejrzewam, że nie, bo wielka Brytania a Stany Zjednoczone to jednak jest kawał drogi, chociaż nie mam pojęcia), ale właśnie coś tak niesamowitego tworzy. Wybrałam autobus, bo najbardziej mnie zaciekawił, ale Magda ( bo tak miała na imię ) potrafi wydziergać o wiele więcej.




Jak Wam się podobają takie autobus w ubranku?

P.S. Tak na marginesie zastanawiam się, czy tego typu posty o jakiś tam ciekawostkach, które mnie zainteresowały na wszelkie tematy, chcielibyście, żeby raz na jakiś czas się tu pojawiały. Czekam na Wasze sugestie!

Pozdrawiam wszystkich czytelników :)

4 komentarze

  1. Ożywia to szare miasto;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, od razu weselej się robi człowiekowi, gdy widzi tak kolorowy autobus na drodze

    OdpowiedzUsuń
  3. Autobus wygląda genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale to urocze! Od razu uśmiech na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.