Lioele Dollish Cera-V CC

sobota, 17 stycznia 2015

Cześć!
Już dawno chciałam zamówić sobie jakiś azjatycki krem. Czy to BB czy CC, nie ważne, ale zależało mi żeby to był krem, który ma jasny odcień. Tego typu produkty sprzedawane u nas w drogeriach, jak dla mnie są beznadziejne. A do tego jeszcze te ciemne odcienie.. Dlatego postanowiłam kupić sobie coś porządnego i coś co wiem, że będzie działało dodatkowo korzystnie na moją skórę. Po zapoznaniu się z różnymi recenzjami w internecie zdecydowałam się na krem CC z Lioele. Zamówiłam go z polskiej strony internetowej. Z tego co widzę na opakowaniu to wyprodukowany był w Korei. To pierwszy taki produkt jaki mam i nie wiem jak się będzie u mnie sprawdzał. Chciałam, żeby przede wszystkim był jasny i robił coś dobrego mojej skórze, nawilżał i odżywiał.


Od producenta: Multifunkcyjny krem CC. Chroni przed promieniowaniem UV, głęboko nawilża, kryje niedoskonałości i wyrównuje koloryt. Zawiera mikro kapsułki koloru, które podczas rozprowadzania kremu dostosowują się do kolorytu Twojej cery. Odżywia skórę, dzięki bogactwu dobroczynnych składników roślinnych m.in. aloesu i oleju jojoba. Zawiera ceramidy, witaminę B3 oraz witaminę E działającą antyrodnikowo.

Dodatkowo ma SPF34, więc bardzo fajnie. Kolor ma biały, ale po rozprowadzeniu zmienia kolor na nasz kolor dopasowując się do naszego odcienia skóry. Wczoraj użyłam go pierwszy raz i mogę powiedzieć, że fajnie wtapia się w skórę.



do mojego zamówienia dostałam w prezencie próbkę kremu BB z tej samej firmy

Używał ktoś może tego kremu, albo jakiegoś innego kremu azjatyckiego? Co sądzicie?

2 komentarze

  1. Wiekszosc kremów bb itp z azjatyckich stron jest abrdzo jasne !

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  2. azjatyckie kosmetyki należą chyba do najlepszych bo stawiają na pielęgnację a nie maskowanie niedoskonałości :)


    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.