Anglia, Bradford

niedziela, 11 stycznia 2015

Hej!
Jak wam minął weekend? Pogoda u mnie jest tragiczna, ciągle wieje silny wiatr. Momentami miałam wrażenie, że mnie zaraz porwie i odlecę. Na szczęście długich dystansów nie pokonywałam, ale mimo tego odczułam to zimno. Dzisiaj przychodzę praktycznie z ostatnim postem z większą porcją zdjęć z Anglii. Głównie centrum i trochę obrzeża miasta Bradford. Mam sentyment do tego miejsca i zawsze chętnie tam wracam. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz tam polecę.








































Jak wam się podoba miasto? :)

6 komentarzy

  1. Uroczo ;-) ale Ciebie brakuje na tych zdjęciach ;-P

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki Twoim zdjęciom mam okazję zwiedzić Anglię :P

    _________________________________________
    Fashion ootd !
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie pogoda tez do niczego ;(

    OdpowiedzUsuń
  4. może pogoda nie jest zbyt piękna ale za to jakie widoki i te wszystkie zabytki :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotki fajne ale osobiście tego miasta nie lubię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.