candle

piątek, 17 października 2014

Cześć!
Będąc dzisiaj w sklepie przy okazji w sumie tak o weszłam do pepco zobaczyć co tam ciekawego mają. Moim oczom ukazały się małe świeczniki na podgrzewacze. Wzięłam dwa jeden do mnie i drugi do Oskara. Jeden kosztował mnie 99 gr i może jeszcze kiedyś dokupię kilka, ale póki co nie mam takiej potrzeby. Dodatkowo musiałam wziąć podgrzewacze, bo nie mam żadnych u siebie, za to u Oskara co jakiś czas kupujemy świeczki, ale jakoś rzadko je palimy, dlatego ten świecznik to będzie dobra sprawa.



Teraz w moim pokoju unosi się bardzo przyjemny zapach. Uwielbiam świeczki i nie wiem czemu tak rzadko je palę. To musi się zmienić! :)

10 komentarzy

  1. Chyba muszę poszukać tych świeczników, bo też mam małe wkłady, a nie mam świecznika :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też uwielbiam zapach świeczek. szczególnie jak pachną jakimiś owocami, a najlepiej jabłkiem lub truskawkowo :) uwielbiam :)
    http://ablonde-girl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy świecznik. ;) U mnie właśnie się palą świeczuszki o zapachu pomarańczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio poszukuję idealnego olejku :)) świeczki są do tego dodatkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam świeczki :)


    czy mogę prosić o klikanie w linki Sheinside w moim nowym poście ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam zapach świeczek, ale nie mam pojęcia dlaczego tak rzadko je zapalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic nie stwarza takiego klimatu jak zapalona świeczka :) Zapraszam na nowy, krótki, ale iście sentymentalny post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam je :D zapach wiśni i cynamonu jest piękny :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.