ślub kuzyna Tomka

sobota, 27 września 2014

Nie miałam kiedy wcześniej tutaj napisać, bo jak wiecie w zeszły weekend byłam na weselu i nie było mnie w ogóle w mieście, a wróciłam późno i poszłam spać, bo w poniedziałek do pracy. Co prawda miałam drugą zmianę,ale musiałam odespać te dwa dni. W tygodniu nie miałam więcej czasu, żeby napisać, ale już jestem i mam w planach dodać jeszcze 3 posty poświęcone temu wydarzeniu. Nie będzie strasznie dużo zdjęć, chociaż w folderze mam ich sporo ponad 1000, ale nie będę dodawać zdjęć z rodziną, bo po prostu może ktoś sobie tego nie życzy. Na początku napiszę, że byłam świadkiem na tym ślubie, co było dla mnie zaszczytem i ucieszyłam się, że ktoś o mnie pomyślał. Trochę się stresowałam, bo nie do końca wiedziałam jak się zachować i co zrobić w danym momencie, ale jakoś poszło z górki i potem było już świetnie.













Ogólnie ślub jak i poprawiny uważam za naprawdę udane.Dużo się działo, ale nie będę tutaj wszystkiego pisać. Zostawię to dla siebie po prostu :)

5 komentarzy

  1. Love ur dress!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz. ;)
    Widzę, że było udane wesele.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądałaś.

    Podoba mi się ta klatka ze świecami, którą ujęłaś na jednym ze zdjęć

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis i ładne zdjęcia, patrząc na nie aż przypomniałam sobie o moim weselu, które odbyło się prawie trzy lata temu. Bardzo często powracam jednak do tych niesamowitych wspomnień, razem z mężem kilka razy w roku oglądamy nasz teledysk ślubny, który nakręcił dla nas świetny kamerzysta w Ostrowie Wielkopolskim. Nasz film bardzo spodobał się też moim znajomym, którzy również korzystają z usług poleconego przeze mnie specjalisty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.