RoseWholesale

poniedziałek, 5 maja 2014

Znów był weekend i nie było mnie na blogu, ale to chyba nie jest jakiś większy problem. Mam swoje życie też i nikt mnie nie zmusza, żebym siedziała 24 godziny na dobę na blogu, ale już jestem :) Dzisiaj taki krótki post i chciałam wam pokazać kilka fajnych rzeczy, które mi się spodobały ze strony RoseWholesale.

ogólnie to nie lubię zegarków, ale te na ich stornie są po prostu śliczne!


 KLIK


Strona ma bardzo duży asortyment, sami sprawdźcie! Do tego ceny są niskie, w przeliczeniu na polskie wychodzi taniej niż w naszych sieciówkach :)


6 komentarzy

  1. Świetne rzeczy poklikałam :D
    http://emotions-written-on-carts.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi zegarek jest prześliczny !♥
    smajlek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodenki wymiatają!!! ide poszukać podobnych na allegro zaraz ;)

    PS W poście napisałaś "24 na h na blogu,", a powinno być 24h albo 24h/7 bo to co napisałać to yak trochę dziwnie wygląda ;)

    skorka-pomaranczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miało być 24 na dobę, przeoczyłam to jakoś :)

      Usuń
  4. poklikałam!
    Zegarki maja świetne i nie tylko zegarki :)
    sisterrforever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale piękne rzeczy !!!!
    Wszystko bym wybrała :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.