podwieczorek

poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Tak w ogóle do dzisiaj żart tak Zimno, ZE NIE WIEM. Wyszłam TYLKO na chwile do sklepu i zmarzłam. Co Prawda do najbliższego sklepu Spożywczego, większego Niz żabka mam Kawałek, o pogodzie Przy dzisiejszej, gdzie mocno wiało i padal Deszcz okropnie sie szło. Nawet wzięłam Ze soba parasolkę, ale nie nie bylo sensu JEJ otwierać Przy takich wiatrach.


Teraz zajadam SIE monte (dawno juz nie nie jadłam, p) i słucham Muzyki. Ostatnio kilka piosenek mi sie tak spodobało, ZE słucham ICH codziennie po kilkanaście razy nawet strąk rząd JAK CZAS MAM. Głównie do słucham Ich na YouTube, bo dodałam do ulubionych i Sobie Jak jeden mina do daję OD początku playlistę i. tak przez cale DNIe :)


1 komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.