-49% w Rossmannie

poniedziałek, 28 kwietnia 2014

Jak pewnie już każdy wie w Rossmannie są teraz promocje na kolorówkę. -49% ( czy tylko ja się zastanawiam czemu nie 50% ) to sporo i najbardziej korzystne dla nas jest, żeby kupić coś co w normalnej cenie jest dość drogie. Ja niczego nie potrzebuje praktycznie. Zdecydowałam się tylko na eyeliner w żelu z Maybelline, bo dużo o nim słyszałam oczywiście pozytywów, że postanowiłam go kupić i czekałam właśnie na dzień dzisiejszy, bo od dzisiaj promocje na kosmetyki do oczu. W normalnej cenie kosztuje on 35 zł prawie, więc jak na eyeliner to dość sporo, a zapłaciłam za niego niecałe 20, więc spoko :)



Ma ktoś z was ten eyeliner? Jak wam się sprawdza?
Piszcie co wy upolowałyście na promocji -49% w Rossmannie, albo na co się czaicie! :)

16 komentarzy

  1. Super blog ! :) .
    Klikniesz w baner z firmy chicnova na moim blogu ,na bocznym pasku ?.
    Jak tak daj znać ,a ja się zrewanżuję * kliknięciem,obserwacją * .
    Blog : http://julcze-blog.blogspot.com/ .
    ./

    OdpowiedzUsuń
  2. Dopiero się wybieram do Rossmana ;-) myślę o upolowaniu cieni Color Tattoo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. O! muszę się wybrać do rossmana :))
    A orientujesz się do którego ta promocja jest?:)

    misiioolek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 28.04-04.05. - kosmetyki do oczu (tusze, cienie, eyelinery, kredki)
      05-11.05. - kosmetyki do ust i paznokci (szminki, kredki do ust, lakiery)
      a na kosmetyki do twarzy, czyli podkłady korektory itp. była do wczoraj :)

      Usuń
    2. Okej,dziękuje bardzo! :*

      Usuń
  4. Takie duże przeceny?? o.o Przecież to tylko [ołowa, no to lece do Rossmanna!!
    skorka-pomaranczy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. też byłam:) zakupiłam tusze rzęs


    ps. a u mnie? OLDSCHOOLowa bluza na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. I love this eyeliner and its actually much better than the Bobbi brown one and thats so much more expensive :)

    www.shaunasharp.com

    OdpowiedzUsuń
  7. musze wpasc do rosmana :) oj bedzie sie dzialo aahha
    http://zielonoma.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się czaję na jakiś dobry tusz ale jeszcz enie wiem jaki i na eyeliner ten co zawsze czyli lovely :P
    i na jakieś letnie kolorki lakierów ale to jeszcze trochę, dziś idę po tusz i liner.
    I po wode toaletową od katy pery jest w promocji za 22 zł <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy blog ;) Z chęcią obserwuje :)

    http://podrugiejstronieobiektywuu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. zapytalas sie mnie na blogu, czy chce wspolna obserwacjie :)
    OK, wiec chce :D

    ja juz obserwuje.
    Teraz ty ;3
    http://tinaa-tinaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja niestety nie skusiłam się na promocję w rossmanie chociaż ostatnio zastanawiałam się nad eyelinerem w żelu i ostatecznie go nie kupiłam:P Dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie, niebawem pojawi się konkurs:)

    http://keyeni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Heej! Pytałaś się u mnie na blogu czy zgadzam się na wspólną obserwację- a wiec twój blog bardzo mi się podoba- Obserwuje (wiec tak zgadzam się, czekam na rewanż :)

    A propo tej promocji w Rossmanie to ja też byłam i kupiłam sobie maskarę Maybelline- Rocket, którą już od dawna chciałam sobie kupić, ale przy tej promocji nie mogłam odpuścić :)

    Dzięki za poklikanie w linki.

    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  13. mam podobny eyeliner i jestem z nigeo bardzo zadowolona :)

    co powiesz na wspolna obserwacje? buziak!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.