prezent dla Oskara

czwartek, 5 grudnia 2013

Straszna dzisiaj jest pogoda, tak mocno wieje, że jak otworzyłam balkon to ledwo co go zamknęłam z powrotem. Z taką siłą wieje, że masakra. Jak wiadomo jutro są mikołajki, ale ja ich ogólnie to już nie obchodzę. Jak byłam mała to pamiętam, że zawsze coś miałam pod poduszką standardowo i wierzyłam, że to mikołaj przynosi, ale w końcu się dowiedziałam, że to rodzice i babcia dają prezenty.

Chciałam Oskarowi coś podarować małego chociaż, bo oprócz tego, że są mikołajki to jutro jest nasza druga rocznica związku. To już dwa lata jesteśmy razem. Ale ten czas leci szybko, chociaż mi się wydaje, że jesteśmy razem jeszcze dłużej. No i postanowiłam, że pomimo moich ograniczonych środków pieniężnych, których za wiele nie mam to coś mu podaruję.


Chciałam ładnie zapakować i myślę, że w sumie mi się udało. To co jest w środku to nie jest nic nadzwyczajnego i pewnie dla niektórych wydało się jako za śmieszne, bo to ani świąteczne ani nic, no ale na pewno mu się przyda. Nie będę pisać co jest w środku, bo Oskar mógł by to zobaczyć, chociaż wątpię, bo jest w pracy i wieczorem mu to już dzisiaj dam, ale żeby nie było nie będę zdradzać co tam jest. Możecie zgadywać, chociaż wątpię, żeby ktoś odgadnął co znajduje się w środku ;)


8 komentarzy

  1. Nie mam zielonego pojęcia co tam mogłaś zchować ;) Wszystkiego najlepszego z okazji rovznicy !!

    niikablog.blogspot.com <------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. schować*:)))
      moja siostra ma ze swoim niemężem juz piata :3

      Usuń
  2. Chętnie się dowiem co jest w środku ^u^

    http://doux1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawe co jest w środku :)!!
    pozdr i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe co jest w środku
    Zapraszam do mnie:
    http://sweeeeet-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem bardzo ciekawa co mu kupiłaś *o*
    gratuluję rocznicy ♥
    mar-tysia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie też ciekawość zżera :) fajna data, łatwa do zapamiętania :)
    buziaki :* i wszystkiego słodkiego z okazji mikołajek :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.