pierwsza Baby Lips

piątek, 29 listopada 2013

Ostatnio mam strasznie popękane i suche usta. To wszystko przez ta pogodę. Kiedy się zmienia moje usta wariują. Jak pogoda się unormuje moje usta wrócą do normalnej postaci. Wiem, może się wydawać dziwne, ale tak mam. Nie lubię tego, no ale trzeba przeżyć. To nie trwa długo, ale muszę mieć zawsze pod ręką coś do ust. Najlepiej pomadkę lub balsam. Moja ulubiona z Tisane mi się skończyła i musiałam kupić coś innego. Chciałam też dla odmiany wybrać coś innego i jak weszłam do Rossmanna i zobaczyłam, że są u mnie już Baby Lips to bez wahania wzięłam jedną z nich i poszłam do kasy. Ostatnio jak byłam to jeszcze ich nie było, ale najwyraźniej już dostarczyli. Chcę zebrać całą kolekcję, oprócz tej miętowej czy coś takiego, bo nie przepadam za takim zapachem.


Jutro sobota, a co ważniejsze to są andrzejki. My z Oskarem mamy je już zaplanowane od dłuższego czasu. Jakoś szczególnie to nie mogłam się na nie doczekać. Zobaczmy jak będzie, mam nadzieję tylko, że to nie będzie taka klapa jak zeszłoroczny sylwester, na który wydaliśmy pieniądze, a wcale się dobrze nie bawiliśmy. Równie dobrze mogliśmy go spędzić na jakiejś domówce i było by pewnie lepiej.

A wy macie jakieś plany na jutrzejszy wieczór lub noc?

20 komentarzy

  1. Też muszę mieć ZAWSZE pod ręką pomadkę ;) I zawsze jest to Nivea. A na Andrzejki nie mam nic zaplanowanego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie nam planów xd
    Też chce zakupić taką pomadke z!

    nikejla.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. i ja rowniez musze miec pomadke ale ta marke znam jedynie z aktu ze w jej reklamie grał musiał...

    OdpowiedzUsuń
  4. polecasz tą pomadkę? :) ja właśnie spędzę Andrzejki na domówce ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kilka dni ja mam i nie wiem jeszcze czy jest taka super jak podobno ma być, ale na razie nie mam do niej żadnych zastrzeżeń ;)

      Usuń
  5. Ooo muszę się wybrać do Rossmanna :) A w jakiej cenie są te pomadki ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę sobie kupić tą pomadkę!
    Zapraszam do mnie
    Może Ci się spodoba i zaobserwujesz?
    junaa-blog.blohspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. A jak u Ciebie sprawdza się ta pomadka?
    W moich Rossmannach niestety jeszcze nie mają :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie to tak neutralnie, muszę trochę potestować ;p

      Usuń
  8. ja już wczoraj się wytańczyłam :)) a po pomadkę muszę się wybrać w najbliższym czasie xd
    http://ullacherry.blogspot.com/2013/11/zbytdumna.html

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam już dwie i je uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tej pomadki, na pewno kiedyś wypróbuję! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja słyszałam, że nie jest jakaś szczególna jeśeli chodzi o nawilżanie ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog ;)
    obserwujemy? ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam pomadki i balsamy do ust:)
    Baby Lips<3

    http://sweett-and-saltyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja miałam półmetek w andrzejki :) I jak, dobra jest ta pomadka?

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam strasznie popękane usta :/

    mam do ciebie prośbę, mogłabyś przeczytać mój najnowszy post i poklikać w linki, które są w nim zamieszczone? dla ciebie to tylko chwilka a dla mnie bardzo ważne. jeśli to zrobisz to napisz jak mogę się odwdzięczyć!

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnio pękają mi usta, to pewnie przez mega suche powietrze w szkole.. :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.