krótko

wtorek, 8 października 2013

Tak sobie przeglądałam YouTube, a właściwie moje subskrypcje, bo miałam ochotę oglądnąć szybko jakiś filmik i iść spać i trafiłam na nowy filmik StilaBabe09 nie jest to polska youtuberka i wydaje mi się, że jest ze stanów. Jakoś mnie to tam szczególnie nie obchodzi, dlatego się nie wgłębiam, ale czasem lubię oglądnąć jej filmiki, mimo, że dużo rzeczy nie rozumiem co mówi.


Jak dla mnie to świetny pomysł, na przebranie, tylko szkoda, że w Polsce nie mamy Halloween ani nic podobnego, przynajmniej ja się nie spotkałam ;) No chyba, że jakaś impreza domówka z przebraniami, ale osobiście nie miałam okazji w takiej uczestniczyć.

2 komentarze

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.