Oceanarium w Hull !

niedziela, 21 lipca 2013

Tak jak pisałam w poprzednim poście dodaję zdjęcia z oceanarium, w którym byłam.
Szczerze mówiąc to było dobrze, ale czegoś innego się spodziewałam, czegoś nieco 
lepszego, ale mimo to i tak wycieczka udana. Praktycznie nie mam pojęcia o nazwach
tych wszystkich ryb i innych stworzonek, nie interesuje się rybami tak więc nie wiem 
o nich tyle co nic. Ciężko było dobrze uchwycić jakiekolwiek, mając tylko możliwość
robienia zdjęć bez lampy, wiec i większość fotek jest kijowej jakości, ale wspomnienia
jak dla mnie są najważniejsze, a nie jakość zdjęć, bo z każdym można zrobić coś ;)


10 komentarzy

  1. uhuhu! ile stworzonek ładnych :D
    obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne fotki ♥ lubię oceanaria :D ostatnie świetnie ci wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Po zdjeciach mozna chyba stwierdzic ze wycieczka sie udala! Swietne zdjecia, fajne wspomnienia!
    Dziekuje za miy komentarzyk! I zapraszam ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne zdjęcia, zawsze chciałam pójść od takiego oceanarium ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję:)
    nie byłam w oceanarium nigdy

    OdpowiedzUsuń
  7. cóż za dziwne stowrzenia czasem się tu pojawiają :P bardzo dobre zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne zdjecia :)
    Pomyslowo i fajnie :)
    Follow?
    fashionlikealife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.