żywiec zdrój wiśniowy

wtorek, 21 maja 2013

Następna nowość jaką dzisiaj wypatrzyłam to woda żywiec zdrój o smaku wiśniowym. 
Uwielbiam smak wiśni, a tą wodę widziałam pierwszy raz i musiałam ją kupić. Były 
też o smaku ananasa z czymś tam, ale smaku ananasa nie lubię, więc nie było też 
nad czym się zastanawiać i brać od razu. Znów oglądam zbuntowanego anioła.
Teraz jestem na 206 odcinku, tak nie wiele do końca już zostało. Chcę, żeby 
był już piątek z dwóch powodów. Jednym to, że będę miała więcej czasu 
spędzonego z Oskarem, a drugi powód to Dni Świdnicy! Abradab będzie
u nas co też mnie cieszy. W tamtym roku był O.S.T.R. na którym nie byłam,
bo nie miałam z kim iść, bo Oskar wtedy był w Holandii, ale na jeden dzień 
poszłam, bo nie mogłam sobie odmówić, bo był Bednarek i to jeden z naj
naj najlepszych koncertów, na jakich byłam.

4 komentarze

  1. Ta woda jest przepyszna, uwielbiam też malinową :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te zdjęcie choć zwykłe zacheca do kupienia :D

    http://zosky-above-the-ground.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. o, mi sie podoba nowa piosenka bednarka "cisza" ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.