tama

niedziela, 5 maja 2013

Wczoraj z Oskarem skorzystaliśmy z ładnej pogody i wybraliśmy się do Zagórza na tamę.
 Pojechaliśmy na rowerach. Bardzo chciałam kupić pocztówkę, więc musieliśmy jechać 
jeszcze do centrum. Znalazłam sklep, w którym kupiłam dwie pocztówki do kolekcji. 
Strasznie dawno nie jeździłam na rowerze. Moja ostatnia dłuższa podróż była dwa lata
 temu na wakacjach jak jechałyśmy na rowerach na basen do Strzegomia. Po tamtej 
podróży powiedziałam, że więcej nie wsiadam na rower i nie wracam z powrotem 
przez ciemny lar bez żadnego oświetlenia. W końcu zadzwoniłam po rodziców, żeby
 po nas przyjechali, bo było tak ciemno, a my nic nie widziałyśmy. No, ale mniejsza o 
to. Wczorajsza wycieczka jak najbardziej udana, ale teraz mnie tyłek od siedzenia boli.


Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.