monster munch

22 maja 2013

Dzisiaj od rana siedzę w domu. Za pół godziny jadę do Oskara. Wczoraj jak 
wróciłam i tak siedziałam znudzona w domu, że poszłam do biedronki  myślą,
że kupię coś słodkiego no i kupiłam moje ulubione duszki. Nie wiem co w 
nich takiego jest, ale wyróżniają się smakiem od innych chrupek. Jak dla
mnie to są najlepsze i jeszcze w biedronce można je kupić za niewielką 
cenę w przeciwieństwie do innych sklepów. Miałam wczoraj poszukać
jakiś ciekawych filmów, ale zupełnie mi z głowy wyleciało.

40 komentarzy

  1. Ach smak mojego dzieciństwa! Aż nabrałam apetytu :P

    (thepaulliens.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepsze chipsy ever! Całe moje dzieciństwo mi towarzyszyły. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak dawno ich nie jadłam! Aż się skuszę jak je gdzieś znajdę ;p
    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też je uwielbiam ;3
    Jeśli masz ochotę to wpadnij,serdecznie zapraszam.:l
    Olczyy. blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne ostatnie zdjęcie *w*
    Też je uwielbiam, haha^^ Mogłabym je jeść i jeść na okrągło. :3

    OdpowiedzUsuń
  6. duszki! :D
    Najlepsze chipsy.

    OdpowiedzUsuń
  7. DZIECINSTWO!! pycha! : 3
    zachecam do obserwowania: www.fashionable-sewing.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mniam <3
    Uwielbiam je. ;3

    Zapraszam do mnie, skomentujesz nową notkę? :)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. jej kiedy ja ostatnio je jadłam ... ;o było tak dawno, że już nie pamiętam ;p
    świetny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Drugie zdjęcie sprawia ze człowiek się usmiecha. Dobra robota.

    http://zosky-above-the-ground.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  11. oj wieki już nie jadłam tych chrupek, chyba się pokusze kiedyś na ich zakup :D Życzę udanych wakacji, niestety ja najdłuższe wakacje miałam już 5 lat temu, hihi :P

    Ciekawy blog. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne fotki ;)
    Zaobserwujesz?
    julietsbloggers.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. moje ulubione chrupki :3
    Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Smak dzieciństwa ;) Uwielbiam te chrupki! ;))
    W wolnej chwili, zapraszam na:

    http://magduizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. kocham je jeśc xD :33

    http://vicking-death-march.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam je, smak z dzieciństwa. :))
    http://patitaaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. te czipsy kojarzą mi się z dzieciństwem :D

    take-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. kocham te chipsy :D
    pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. moje ulubione chrupki C: No weź się podziel :p Zapraszam http://jestemjulie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam do Świdnicy to razem je zjemy ;d

      Usuń
  20. po prostu je kocham i nadal kupuję- na Halloween :D mają super smak :D

    OdpowiedzUsuń
  21. pyszne :3 + obserwuję !

    inguskaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam je i mój Pawciu również ;)

    Zapraszam również do mnie ;) ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mi też kojarzą się z dzieciństwem :D!
    Pamiętam były w nich tatuaże - miałam praktycznie rękawki z nich ^^
    Faktycznie mają jedyny i niepowtarzalny smak :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dawno ich nie jadłam. Pamiętam, że uwielbiałam je jak byłam mała *.*

    OdpowiedzUsuń
  25. pozytywnie widze ;D

    http://majlena-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. przypominają mi dzieciństwo ; )

    OdpowiedzUsuń
  27. też je uwielbiam! sa zaraz po twistosach serowych i laysach prsto z pieca :))
    robisz bardzo ładne zdjęcia :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Loved your blog and will come back for sure!

    Oh, I just started following you by the way! Hope you come by my blog! Would love to know what you think about it, and maybe follow me back if you like it?

    These are my links hun <3:
    Instant Milk link
    Facebook page link
    Bloglovin link

    xx

    OdpowiedzUsuń
  29. this are so adorable ;)
    I just stopped by your blog, and I'm loving it, it is amazing :)

    WWW.FASHION-BREAKER.COM

    OdpowiedzUsuń
  30. Jakim aparatem robisz zdjecia? :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

Latest Instagrams

© Olusky. Design by FCD.