zmiana !

poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Zmieniłam wygląd bloga. Cały czas się nie mogę zdecydować i coś zmieniam. Muszę też nowy nagłówek zrobić, bo teraz mam za mały. Może dzisiaj coś postaram się zrobić. Mam teraz trochę więcej czasu niż zwykle. W sumie to o wiele więcej, bo Oskar ma znów te drugie nieszczęsne zmiany, których nie cierpię. Tak mi się wtedy nudzi. No i właśnie nadszedł ten tydzień. Ja bym się cieszyła jakby w ogóle ich nie miał. To jest też stracony cały dzień. Wstajesz i zaraz musisz iść do pracy, wracasz i idziesz spać i tak przez cały tydzień. Jutro idę na dwie lekcje do szkoły i potem do Oskara. Nie szłabym do szkoły, ale na matmę muszę, bo i tak mi na rękę poszło kilka osób, więc mogę się przemęczyć. To chyba będą w sumie dwie ostatnie lekcje w moim życiu. W piątek jest zakończenie roku, a w środę i czwartek nie ma matmy to nie musimy chodzić. Haha pozwolenie od trenera mamy. Na zakończenie też bym nie szła, ale chyba pojawię się po zakończeniu, żeby całą klasą dać prezent trenerowi.

Tak mi się nudziło dzisiaj, że poszłam na działki koło mojego domu. Myślałam, że zrobię jakieś ładne zdjęcia w końcu, ale jednak jeszcze wiosny nie ma, wszędzie tylko gałęzie i nic więcej. Mam tylko to ;)


1 komentarz

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.