z dziewczynami

czwartek, 25 kwietnia 2013

Nie wiem po raz który dodaję tego posta, ale cały czas albo mi się coś usuwa, albo zdjęcia 
się nie wgrywają. Nie wiem co się dzieje, Pierwszy raz mi się coś takiego stało. Mam nadzieję, 
że tym razem post się doda, bo co następna próba dodania to jest krótszy.

Byłam dzisiaj od rana z babcią na działce i sadziłam różne warzywa i kwiatki. Nie ma taty
 to na nogach trzeba chodzić, bo żaden autobus tam nie jeździ, a jest trochę daleko. Na 
szczęście w stronie powrotnej wujek po nas przyjechał i nie trzeba było takiego kawała iść.


Trochę zdjęć z wczoraj z dziewczynami. Nie wiem czy dzisiaj gdzieś wyjdę.
 Jak na razie siedzę w domu i się nudzę. Ale to nie nowość, bo to moje bardzo 
częste zajęcie ;)

1 komentarz

  1. złośliwość rzeczy martwych :P jak jest ładna pogoda to sama przyjemność pospacerować, hihi ;-) Viele Grüße!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.