Kamila !

wtorek, 2 kwietnia 2013

Dzisiaj przyjechała moja kuzynka Kamila do Polski. Jest tutaj tylko do czwartku lub piątku. Ostatni raz ją widziałam jak byłam w Anglii na wakacjach 3 lata temu. Tyle czasu minęło. Od zawsze było pewne, że mnie przerośnie i ten moment już nastał. Jest wyższa ode mnie, a jest 5 lat młodsza.

Pochodziłyśmy sobie po Świdnicy. Pokazałam jej, a raczej przypomniałam kilka miejsc. Byłyśmy też w galerii i w parku. Nie mam dużo zdjęć, bo jakoś nie myślałam o tym zbytnio, bo dużo czasu nie miałyśmy, a po takim czasie było o czym gadać. Jak mieszkała w Polsce widywałyśmy się codziennie. Od 6 lat mieszka w Anglii i to był trzeci raz kiedy się spotkałyśmy. Moich zdjęć nie mam wcale, bo ona robiła je swoim aparatem, ja robiłam moim jej ;)


Jutro muszę wstać do szkoły i przetrwać 8 godzin. Środa to jest najgorszy dzień. Najwięcej lekcji i to najgorsze. Dalej mnie choroba trzyma. Mam katar i kaszel. Nic nie pomaga. Jak mi nie minie to chyba będę musiała się przejść do lekarza.

1 komentarz

  1. Moje środy też są najgorsze...
    Zapraszam do mnie na bloga, znajdziesz tam dużo ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.