Zaprojektuj case na telefon z Funnycase

sobota, 11 czerwca 2016

Witam!
Dzisiaj przychodze do Was z postem, którego miałam dodać kilka dni temu, ale nie wyrobiłam się z czasem. Mam teraz chwilę wolnego, więc stwierdziłam, że to jest idealny moment na napisanie tego posta. Jakiś czas temu znalazłam fajną stronę na internecie, na której można samemu zaprojektować case na telefon. Mowa tutaj o Funnycase. A jak to działa? Najpierw wchodzimy na stronę, wybieramy swój model telefonu ( jest dużo do wyboru, więc myślę, że każdy znalazł by taki odpowiadający dla siebie ) póżniej mamy do wyboru etui silikonowe przeźroczyste lub białe oraz pokrowiec. Wybieramy te, które nam odpowiada i wyskakuje nam nasz model telefonu, na który można dodać własne zdjęcie. Można od razu zobaczyć jak to będzie wyglądało mniej więcej w rzeczywistości. Są podane rozmiary, które trzeba wybrać, żeby nasz case wyglądał dobrze. Do wyboru są również przykładowe wzory, ale myślę, że lepszą opcją będzie stworzenie czegoś własnego.




Ja posiadam telefon iPhone 5s i wybrałam case przeźroczysty silikonowy. Długo szukałam wzoru, który by mi odpowiadał i w końcu padło na motyw egzotycznych liści. Zdjęcie znalazłam na google i dopasowałam do moich potrzeb. Cały tył case'a jest pokryty strukturą, która jest matowa, ale nie do końca gładka. Nie wiem jak Wam to wytłumaczyć, ale bardzo mi się podoba ta faktura i na pewno będziecie zadowoleni, jeśli zdecydujecie się na zakup. Boki są przeźroczyste co jest napisane na stronie. Cena takiego case'a to 29,99 zł. Ogólnie to jestem mega zadowolona. Wszystko na wysokim poziomie, zarówno szybka obsługa jak i jakość produktu. Wszystko jest wyraźne i ostre. Nie ma mowy o rozmyciach. Polecam samemu sprawdzić, a nie pożałujecie :)




A Wy jakiego macie case'a? A może skusicie się na zaprojetowanie własnego tak ak ja?

13 komentarzy

  1. Chce taki sam ! ❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna obudowa. Ja na swój telefon nic nie mogę znaleźć, może i na HTC mają coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój case jest z pływającym brokatem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. O kurde, mega fajnie wiedzieć o takiej stronie :)
    Ostatnio zmieniłam case na swoim telefonie, bo zamówiłam kilka na aliexpress! I jestem zadowolona!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny ten case. :) Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Również zamawiałam case z tej stronki i szybko mi się zabarwił :_:
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mma od tygodnia, więc zobaczmy jak będzie po czasie :)

      Usuń
  7. Wow, świetny pomysł, żeby zaprojektować własny case! Długo zbieram się do zmiany swojego i nie mogę znaleźć nic zadowalającego. Może to będzie dobra opcja, żeby znaleźć wzór idealny ;)
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. świetna opcja, bo możesz sobie wybrać co tylko chcesz :)

      Usuń
  8. Fajny pomysł, a Ty wybrałaś sobie przepiękny case idealny na wakacje! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł, a obudowa boska od razu skojarzyla mi się z naturą i jak przeczytałam ,ze zaplacilas za to 29,99 zł to byłam w szoku ,bo do tego można zaprojektować sobie ,zeby mieć jedyny w swoim rodzaju -chyba się skuszę i tez zamówię ;)

    Pozdrawiam :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz oraz obserwację bloga - to ogromna motywacja do dalszego pisania! ♥

INSTAGRAM

© Olusky. Design by FCD.